BROst Centrum Edukacji i Technologii Komputerowej” zakończył negocjacje Projektu „ECDL START” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX „Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach", Działanie 9.6 „Upowszechnienie uczenia się dorosłych", Poddziałanie 9.6.2 „Podwyższenie kompetencji osób dorosłych w zakresie ICT i znajomości języków obcych".
Cele projektu
Głównym celem projektu jest podniesienie umiejętności i kompetencji informatycznych niezbędnych w warunkach pracy biurowej u 180 (108K, 72M) osób pracujących, uczących się lub zarejestrowanych bezrobotnych, zamieszkałych na terenie województwa małopolskiego, upowszechnienie uczenia się osób dorosłych pomiędzy 25 a 64 rokiem życia oraz posiadających maksymalnie wykształcenie średnie, zainteresowanych z własnej inicjatywy podniesieniem umiejętności komputerowych do końca grudnia 2014r.
Uczestnicy uzyskają wiedzę i umiejętności potwierdzone Europejskim Certyfikatem Umiejętności Komputerowych ECDL START - dowolnie wybranych czterech z siedmiu modułów, co pozwala skupić się uczestnikom na interesujących ich zagadnieniach oraz uzuskanie rozpoznawalnego w 148 krajach świata certyfikatu.
Certyfikowanie w systemie ECDL jest objęte patronatem Polskiego Towarzystwa Informatycznego i zachowuje ważność bezterminowo.
Czas trwania projektu
01.11.2013r. – 31.12.2014r.
Realizowane szkolenia z zakresu ECDL START obejmuje 4 z 7 modułów:
1) Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych,
2) Użytkowanie komputera,
3) Przetwarzanie tekstów,
4) Arkusze kalkulacyjne,
5) Bazy danych,
6) Grafika menedżerska i prezentacyjna,
7) Przeglądanie stron internetowych i komunikacja.
Powyższe szkolenia będą realizowane w 3 stopniach zaawansowania:
* Grupa A - początkujących, wymagających nauki od podstaw - po 25h/moduł;
* Grupa B - mających już opanowane podstawy obsługi komputera - po 20h/moduł;
* Grupa C - posiadających podstawy obsługi pakietu Office - po 15h/moduł.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.