Certyfikat ECDL Zarządzanie Projektami
Drukuj E-mail PDF

ECDL Zarządzanie Projektami – to certyfikat potwierdzający podstawową wiedzę teoretyczną oraz praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania projektami (badawczymi, budowlanymi, informatycznymi, itp.). Do otrzymania certyfikatu niezbędne jest pozytywne zdanie egzaminu.

Kandydat do uzyskania certyfikatu ECDL Zarządzanie Projektami powinien:

- rozumieć kluczowe terminy i koncepcje zarządzania projektami,

- umieć używać aplikacji zarządzania projektami w tworzeniu nowych projektów oraz zarządzania projektami realizowanymi,

- tworzyć harmonogramy projektu – strukturę podziału pracy, diagramy sieciowe, wprowadzać ograniczenia, punkty kontrolne oraz terminy ostateczne dla zadań w harmonogramie,

- wprowadzać koszty, definiować i przydzielać zasoby do zadań,

- analizować ścieżki krytyczne, monitorować postęp, zmieniać harmonogram, aktualizować plan,

- przygotowywać i drukować różnego typu raporty i wykresy.

Szczegółowy zakres wymaganej wiedzy i umiejętności wymaganej do zdania egzaminu ECDL Zarządzanie Projektami opisuje Syllabus.